![image3 image3](https://www.conservatoris.cat/wp-content/gallery/congres2024/thumbs/thumbs_image3.jpg)
![image1 image1](https://www.conservatoris.cat/wp-content/gallery/congres2024/thumbs/thumbs_image1.jpg)
![image2 image2](https://www.conservatoris.cat/wp-content/gallery/congres2024/thumbs/thumbs_image2.jpg)
![image4 image4](https://www.conservatoris.cat/wp-content/gallery/congres2024/thumbs/thumbs_image4.jpg)
![Foto-19-2-22-19-00-26 Foto-19-2-22-19-00-26](https://www.conservatoris.cat/wp-content/gallery/3r-congres/thumbs/thumbs_Foto-19-2-22-19-00-26.jpg)
Hong Anh Shapiro
Reconeguda pel seu enfocament pedagògic innovador, Hong Anh Shapiro treballa amb alumnes de 4 a 18 anys, molts dels quals trepitgen regularment escen
aris i han estat reconeguts en concursos a Europa i als Estats Units. Alumna i persona de confiança de Mimi Zweig i de Franco Gulli, va llicenciar-se a la Indiana University, on va assistir a classes magistrals de Joseph Gingold, Janos Starker, Menahem Pressler i Rostislav Dubinski. La influència d’aquests grans mestres ha marcat profundament la seva visió artística i la seva passió per l’ensenyament. Actualment imparteix també classes de Didàctica del violí a l’Escola Superior de Música de Ginebra i dona màsterclasses i conferències per tot el món.
Pedagogia dels instruments de corda
Adreçat a professors de violí i de corda en general, el curs vol abordar els principals temes de l’ensenyament-aprenentatge de la corda, i especialment del violí, des de l’experiència i òptica de Hong Anh Shapiro, resultat de la confluència de la filosofia de Sinichi Suzuki, els principis de Paul Rolland i una metodologia pròpia que ha anat desenvolupant al llarg de la seva exitosa trajectòria com a docent.
Metodologia
Avaluació