El II Congrés de Pedagogia Musical de Catalunya, un punt de trobada dels professionals del sector de l’educació musical

El Conseller d’Educació, l’Hble. Sr.Josep Bargalló Valls inaugurarà el  II Congrés de Pedagogia Musical de Catalunya el proper 25 de gener al Centre Superior de Música del Liceu de Barcelona.

El congrés comptarà amb la presència de 9 ponents de prestigi internacional i de més d’una vintena de comunicacions per part de professionals del món de la docència del sector musical.

Es preveu l’assistència d’al voltant de 300 professionals provinents d’escoles de música, conservatoris, escoles de primària i secundària i universitats d’arreu del país.

Les inscripcions encara estan obertes a la web del congrés https://congres.conservatoris.cat

El congrés organitzat per l’Associació de Conservatoris de Catalunya és una plataforma de comunicació i intercanvi d’experiències relacionades amb l’ensenyament de la música.

En aquesta segona edició, que tindrà lloc al Conservatori Superior de Música del Liceu de Barcelona els dies 25 i 26 de gener de 2020, el II Congrés de Pedagogia Musical a Catalunya pretén focalitzar l’atenció en els “Estratègies per a l’aprenentatge” oferint un espai als professionals del sector de l’educació musical a Catalunya on mostrar les seves innovacions metodològiques, experiències d’aula, treballs de cooperació i investigacions.

La voluntat del Congrés es posar a l’abast de tots els assistents, bones pràctiques que porten a terme  els professionals del sector en els conservatoris, escoles de música i centres d’ensenyaments general, i al mateix temps, fer prendre consciència de la repercussió que té l’estudi de la música en la societat actual, i com actua de motor contribuint a millorar-la.