El III Congrés de Pedagogia musical de Catalunya escalfa motors

Organitza: Associació de Conservatoris de Catalunya
Dates: 18, 19 i 20 de febrer de 2022
Lloc: Conservatori Municipal de Música de Barcelona

Informació i inscripcions properament a: https://congres.conservatoris.cat/

El III Congrés de Pedagogia Musical a Catalunya és una plataforma de comunicació i intercanvi d’experiències relacionades amb l’ensenyament de la música, organitzada per l’Associació de Conservatoris de Catalunya amb el suport i col·laboració del Servei d’Ordenació dels Ensenyaments de Règim Especial del Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya.

En aquesta segona edició, que tindrà lloc al Conservatori Municipal de Música de Barcelona els dies 18, 19 i 20 de febrer de 2022, el III Congrés de Pedagogia Musical a Catalunya pretén focalitzar l’atenció en “ L’aprenentatge i avaluació per competències als ensenyaments musicals” oferint un espai als professionals del sector de l’educació musical a Catalunya on mostrar les seves innovacions metodològiques, experiències d’aula, treballs de cooperació i investigacions.

La voluntat del Congrés es posar a l’abast de tots els assistents, bones pràctiques que porten a terme  els professionals del sector en els conservatoris, escoles de música i centres d’ensenyaments general, i al mateix temps, fer prendre consciència de la repercussió que té l’estudi de la música en la societat actual, i com actua de motor contribuint a millorar-la.

Amb la col·laboració de: