Es lliuren els guardons de la 4a edició del Premi BBVA de Música al Talent Individual

El passat cap de setmana s’ha celebrat la 4a edició del Premi BBVA de Música al Talent Individual a les instal·lacions de l’Escola de Música i  Conservatori de Música de Vila-seca i hi han participat els millors 104 talents musicals de Catalunya, procedents de 21 Conservatoris, Centre Autoritzats i Integrats de tot Catalunya.

S’han lliurat 3 Premis al Talent Individual i 3 mencions especials entre les tres categories d’edat. També 6 Premis ACCat a la millor interpretació d’una obra de compositor català.

Els Premis al Talent Individual són, en funció de cada categoria:

1.       Categoria AlevíLuis Molinero Zaragoza, arpa, del Centre Professional del Conservatori del Liceu

2.      Categoria JúniorMar Gimferrer Girbal, violoncel, de l’IEA Oriol Martorell de Barcelona.

3.      Categoria JoveCarles Díaz Morros, piano, del Conservatori Professional de Música de Badalona..

Les mencions especials són:

1.       Categoria AlevíDavid Rebull Chavarria, violoncel, del Centre Professional de Música La Lira Ampostina.

2.      Categoria JúniorDai Mar López Monterde, violí, l’IEA Oriol Martorell de Barcelona.

3.      Categoria JovePol Cabrera Plaza, saxòfon, del Conservatori Municipal de Música de Terrassa.

EL Premi BBVA de Música al Talent Individual està convocat per la Fundació Antigues Caixes Catalanes, amb el suport de BBVA CX, i té com a objectiu potenciar la formació musical dels joves músics estudiants per a facilitar que puguin dedicar-se professionalment a la música. Compta amb la coorganització de l’Associació de Conservatoris de Catalunya (ACCat).

La fotografia  fa referència a (d’esquerra a dreta):

Sr. Víctor Santapau, president de l’Associació de Conservatoris de Catalunya
Sr. Jaume Ribera, president de la Fundació Antigues Caixes Catalanes
Guanyador Jove: Carles Díaz
Sr. Josep Poblet, alcalde de Vila-seca
Guanyadora Júnior: Mar Gimferrer
Sr. Daniel Gómez, director de la zona Tarragona BBVA
Guanyador Aleví: Luis Molinero

Mencions del Premi BBVA de Música al Talent Individual

Premis ACCat a la millor interpretació de música catalana