Oberta la convocatòria de comunicacions per participar al III Congrés de Pedagogia Musical de Catalunya

NORMES PER A L’ENVIAMENT DE COMUNICACIONS

Les comunicacions han d’estar prioritàriament relacionades amb el tema del Congrés, l’aprenentatge i avaluació per competències als ensenyaments, especialment els musicals.

• Els resums constaran d’un nombre màxim de 300 paraules per a tots els tipus de comunicacions.
  • No s’admetran quadres, taules, figures ni gràfics al resum.
  • S’inclouran tres paraules clau.
  • L’enviament d’una comunicació al Congrés pressuposa l’acceptació íntegra d’aquesta normativa.
  • L’enviament de comunicacions implica la cessió de drets a l’Associació de Conservatoris de Catalunya i el consentiment per a la seva publicació als Mitjans dels que disposa la Societat. Totes les comunicacions acceptades i que compleixin la normativa de presentació corresponent són susceptibles de ser publicades digitalment.
  • Les resolucions de les comunicacions es posaran en coneixement de l’autor principal per correu electrònic a l’adreça que s’hagi facilitat al formulari d’enviament.

Només s’admetran les comunicacions enviades a través de la plana web del Congrés.

Únicament s’acceptaran treballs i comunicacions que no hagin estat publicats anteriorment, ni presentats a activitats científiques prèvies, ni a cap altre mitjà (les defenses de tesi doctorals pertanyen a l’àmbit acadèmic, pel que no poden considerar-se publicacions o comunicacions científiques).

Durada de les comunicacions orals o presentacions: 20 minuts

DATA MÀXIMA D’ADMISSIÓ DE COMUNICACIONS: 30 de desembre de 2021

Accés al formulari d’enviament de comunicacions